Care sunt cele mai importante trei motive pentru a derula campanii prin Google Ads? Aceste campanii  permit brandurilor să își expună afacerea în fața clienților potențiali, exact atunci când aceștia au nevoie de produsul sau serviciul lor.

De la branduri de top până la start-up-uri, marea majoritate a antreprenorilor derulează campanii online de promovare. Unele organizații cheltuiesc zeci de milioane de dolari anual pe campanii PPC. Costurile pot ajunge până la 40 de dolari pe click. Însă, acest lucru nu înseamnă că nu puteți rula campanii plătite la costuri decente. Dacă sunt gestionate corect, aceste campanii se pot dovedi de un real succes.

Iată trei motive pentru care Google Ads se poate dovedi eficient pentru diverse tipuri de organizații:

Scalabilitatea Google Ads

Una dintre cele mai mari provocări pentru afacerile care se promovează în mediul on-line este aceea de a identifica, în mod continuu, noi potențiali clienți, la scară largă. Platforma Google Ads este, prin natura ei, un produs foarte scalabil. Tocmai de companiile cheltuie miliarde de dolari anual pentru publicitatea Google Ads. De exemplu, în 2019, la nivel global, suma totală pe care companiile au investit-o în publicitatea plătită a fost de 135.9 miliarde de dolari, de șase ori mai mare comparativ cu suma din 2009 (Sursa: Statista).

Dacă o companie își anumite campanii Google Ads care generează conversii la o rată profitabilă, aceasta poate crește bugetul PPC pentru cele care performează cel mai bine. În acest fel, oportunitățile și profiturile vor crește în consecință. Această flexibilitate face ca Google Ads să fie o unealtă extrem de eficientă pentru afacerile care au nevoie de o bază de clienți potențiali în creștere, la care doresc să aibă acces într-un timp redus.

Flexibilitatea bugetului

Companiile își pot începe campanile cu bugete reduse. De exemplu, noi am crescut conturi care aveau alocat inițial sume modice pentru promovarea PPC (20 RON pe zi). Acest lucru va genera un număr de date relevante pentru afacere, foarte necesare pentru a face modificări și îmbunătățiri ulterioare. Odată ce ați început să generați conversii, indiferent de tipul campaniilor, puteți începe să creșteți gradual bugetul. Dacă tracking-ul este corect configurat, puteți chiar dubla cheltuielile campaniilor PPC, pentru a scala la nivelul următor. Urmăriți performanța în timp a campaniilor și ajustați bugetul în concordanță cu rezultatele.

Rezultate mai rapide comparativ cu SEO

În cazul site-urilor fără vechime poate dura luni de zile sau chiar ani pentru a vedea rezultate pe partea organică. Concurența este acerbă și este nevoie de timp pentru ca un site web să câștige autoritate și poziționări pe primele poziții. Tocmai de aceea, Google Ads este o soluție care merită luată în considerare de companii, deoarece acestea nu trebuie să aștepte mult timp pentru a vedea rezultate. Desigur, vă încurajez să acordați aceeași importanță ridicată strategiei SEO! Însă, pentru validarea rapidă a unui concept sau a unui produs, nu omiteți partea de promovare Google Ads.