Actualizat la: decembrie 12, 2024
Vrei să dai o comandă pe QuickMobile?
Poate te gândești de două ori înainte să finalizezi procesul.
Pe scurt:
- nu poți anula comanda după ce a fost plasată;
- vei fi taxat cu 100 RON dacă vei refuzi coletul;
- nu poți plăti ramburs.
Hai să vă povestesc experiența mea cu acest vânzător online și după aceea puteți să luați voi cea mai bună decizie în ceea ce vă privește. Nu las link spre magazinul lor deoarece nu am de gând sa le ofer un backlink gratuit.
Pe scurt, povestea stă în felul următor – în data de 9 decembrie 2024 am comandat de la ei un iPad, deoarece prețul era unul decent și produsul apărea ca fiind în stoc, am zis că de ce nu…mai ales că aveam nevoie de acest echipament.
E bine, partea cea mai interesantă acestei povestiri se desfășoară după ce am dat comanda, moment în care am realizat următoarele chestii:
- produsul este prezentat ca fiind în stoc, însă după cum puteți vedea în imaginea de mai jos, durata de procesare este 9-10 zile (mie mi-a scăpat acest aspect, așadar, 1:0 pentru QuickMobile);
- niciun fel de problemă, doar trăim în 2024, și orice comandă care a fost plasată poate fi anulată, mai ales că nu au trecut mai mult de 24 de ore de la plasare și nu e ca și cum ar fi fost pregătită de expediere;
- ei bine, oamenii sunt extrem de precauți, și de îndată ce ai plasat comanda, îi schimbă statutul în Comandă în procesare, tocmai ca să nu o mai poți anula (2:0 pentru QuickMobile).
Surprizele nu se opresc aici însă: comanda nu mai poate fi anulată deloc, la nici un pas din acest proces. Mai mult, dacă refuzi curierul, ți se va opri o taxă de procesare de 100 de RON (3:0 pentru QuickMobile). Vă las mai jos mesajul care se deschide în momentul în care încerc să anulezi o comanda.
Expresis verbis, de la QuickMobile de pe site: In acest moment nu mai poti anula comanda deoarece aceasta a fost trimisa pentru pregatire catre partenerii noștri de la 3PL Global Europa, iar acest servicu a generat deja costuri. Dacă, din orice motiv, decizi să nu primești coletul, trebuie să știi că vom păstra o suma de 100 de lei, pentru a acoperi costurile generate de pregatire colet, verificare si transport.
În acel moment mi-am dat seama că ceva este dubios și am început să caut pe net alte informații și experiențe pe care le-am avut alții cu QuickMobile. Părerea îmi era deja formată, însă ea mi-a fost confirmată și de comentariile altora, care reclamă lucruri mult mai grave decât ceea ce am pățit eu.
Pe scurt, problemele de care s-au lovit oamenii care au comandat de la QuickMobile sunt următoarele:
- unele produse sunt aduse din alte piețe (ceea ce poate ridica semne de întrebare referitoare la calitate);
- similar, o serie de produse sunt vândute sub prețul recomandat de producători (or fi refurbished, second hand…);
- desigur, există și plângeri la ANPC…ceea ce voi face și eu în zilele viitoare.
- garanția produselor – are rost să discutăm?
Desigur, eu prost, că nu mi-am făcut due diligence înainte să plasez comanda. Însă, faptul este consumat, o să aștept să îmi expediez coletul, pe care îl voi refuza, așadar distracția cu oamenii de la QuickMobile mă va costa 100 de ron. Din comentariile pe care le-am citit online, taxa de refuz a fost săltată de la 50 de RON la 100 de RON – se pare că e un model de business foarte bun. Ce să mai zic…le urez faliment lin.
Nu e nicio problemă, îmi fac mea culpa și îmi asum pierderea – o văd ca pe o taxă pe naivitate. Cum să fii atât de prost inocent să crezi că în România anului 2024 mai există magazine online care încearcă să câștige bani din așa zisele taxe de procesare ale comenzilor clienților și să te acoperi sec cu ceea ce scrie în termeni și condiții: „Conform termenilor si conditiilor noastre, dupa ce comanda se afla in procesare, nu mai puteti opta pentru anulare, insa aveti drept de retur.” Wow!
O să vă țin la curent cu desfășurarea ostilităților, pentru că sunt foarte curios cum anume se va desfășura procesul până la final: când îmi vor expedia comanda, la cat timp după ce o refuz în vor vira banii în cont, dacă îmi vor emite factură pe diferență pe care mi-o rețin și așa mai departe.
Ovidiu Selejan
Postări similare
Lasă un răspuns Anulează răspunsul
Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.
Caută
Ultimele postări
Categorii
- Automation (8)
- E-commerce (34)
- Facebook Ads (48)
- Google Ads (54)
- Instagram (8)
- Recenzii cărţi (4)
- SEO (62)
- Strategie On-line (167)
- Tools (2)
- Website (16)
Stay connected