Cum să îți crești rapid prezența online? Universul digital în care suntem imersați zi de zi ne oferă nouă, consumatorilor, o paletă extrem de largă de informații despre produsele și serviciile diverselor companii. Suplimentar, review-urile și experiențele celor apropiați ne ghidează, uneori fără să fim conștienți de acest lucru, în luarea unei decizii de achiziție.

Cu toate acestea, multitudinea de opțiuni dintre care o persoană trebuie să o filtreze, în orice industrie, pare nesfârșită. Pe măsură ce consumatorii îmbrățișează acest ethos digital, o strategie solidă de marketing digital este crucială pentru succesul oricărui brand.

Bazându-mă pe experiența din ultimii ani, iată sfaturile mele despre cum puteți să vă creșteți prezența online pentru a vă asigura rate de conversie ridicate.

Asigurați-vă că website-ul funcționează perfect

Cel mai valoros asset digital pe care îl dețineți este website-ul.Utilizatorul trebuie să aibă o experiență excelentă în site, pornind de la interfață, aspect, designul vizual, conținut, interacțiune. Încearcă să transmiți prin toți acești vectori răspunsul la cea mai profunda întrebare – ce te diferențiază față de competiție?

Vă îmbunătățiți prezența online prin:

  • postări de blog;
  • backlink-uri;
  • SEO, pentru o bună vizibilitate;

Abordați o strategie SEO complexă

O strategie SEO complexă depășește optimizarea pentru termenii de căutare legați de brand. Este important să vă amintiți că succesul SEO este în principal determinat de conținutul pe care îl generați. Asigurați-vă că adresați atât zona de SEO on-page cât și cea de off-page. Optimizati afacerea pentru căutările locale.

SEO on-page se referă la optimizarea paginilor din site astfel încât acestea să fie indexate corect de crawlere Google.

SEO off-page se referă la atragerea de trafic către site-ul prin alte canale conexe precum și la construirea unei prezențe mai puternice a brandului în online.

SEO off-page poate beneficia de pe urma:

  • unui articol de blog pe un site cu DA ridicat;
  • apariția într-o știre pe un site media;
  • comentarii in forumuri;
  • conținut media (video și/sau foto), cu tag-uri corecte, care fac ping-back la brand;

Dacă aveți o afacere locală sau regională, optimizarea pentru acest tip de clienți este esențială. Urmariti cu atentie toți pașii pe care i-am descris în articolul local SEO pentru afacerea ta.

Ideea este să vă asigurați că apăreți în rezultate exact în timp ce clientul potențial face o căutare pentru o afacere locală care i-ar putea rezolva o nevoie.

Profitați de rețelele sociale

Rețelele de socializare sunt de mare ajutor pentru strategia digitală integrată deoarece pot potența aproape toate obiectivele de marketing, de la „brand awarness” și generarea de lead-uri până la implicarea comunității în diverse acțiuni. Cele mai importante acțiuni ale utilizatorului sunt Like și Share, așadar luați în considerare acest lucru atunci când creați și postați conținut.

Utilizați conținut sponsorizat și influencer marketing

Multe decizii de cumpărare sunt luate după interacțiunea cumpărătorilor cu conținutul sponsorizat și a influencerilor. Așadar, colaborarea cu creatorii de conținut și generarea de materiale video este un bun început. Dincolo de creșterea gradului de conștientizare a mărcii și de demonstrarea expertizei în domeniul în care activați, conținutul sponsorizat are rolul de a genera un dialog în mediul online despre compania voastră.

Nu uitați de giveaways- cu costuri relativ reduse puteți să vă creșteți foarte mult prezenta online. În exemplul de mai jos puteți remarca rezultatele excelente pe care le-a adus un giveaway (peste 600 de comentarii și 400 shares) la nivel de imagine cu un buget absolut modic, 80 RON.

Give Away Blog Digital

Rămâneți la curent cu strategiile emergente din marketingul digital

Pe măsură ce marketingul digital continuă să evolueze există câteva tendințe cheie de urmărit:

  • promovarea prin intermediul aplicațiilor mobile;
  • interesul sporit al consumatorilor pentru conținutul video;
  • conținutul generat de utilizatori;
  • creșterea căutărilor vocale;
  • marketingul prin mesaje text;

Există multe moduri pentru un client de a vă descoperi compania. O strategie solidă de marketing digital vă va ajuta la:

  • construirea reputației brand-ului;
  • diseminarea gradului de conștientizare a mărcii;
  • creșterea vizibilității produselor/serviciilor voastre;