Actualizat la: martie 29, 2024
Strategia PPC pentru branduri
Care este strategia PPC pentru branduri in 2020? În mediul online, concurența pentru supremația anumitor cuvinte cheie este din ce în ce mai acerbă. Dacă luam în considerare și modificările continue ale modului în care algoritmii Google și Facebook gestionează anunțurile plătite, lucrurile încep să se complice cu adevărat. Așadar rămâne întrebarea: este posibil să ai o strategie eficientă în zona PPC?
Vrei să îți optimizezi campaniile Google Ads? Click aici!
Din fericire, răspunsul este da. Totul este să înțelegeți cum să construiți corect o strategie PPC. Este important să aveți un plan care să ofere, cu prioritate, o experiență de navigare ridicată pentru utilizatori.
Parcurgeți până la final acest articol pentru a vă familiariza cu cele cinci moduri prin care vă puteți crește expunerea brandului.
Urmați instrucțiunile oferite de Google pentru a construi ad-uri cât mai relevante
Chrome-ul vine acum cu un adblocker. Însă, după cum putem remarca fiecare dintre noi, nu toate reclamele sunt blocate. În principiu, această componentă vă bloca ad-urile cele intruzive și care interferează cu experiența utilizatorului.
În 2020, PPC-ul încă reprezintă una dintre cele mai bune modalități de a-ți construi brand-ul. Trebuie doar să înveți să-ți adaptezi strategia PPC în concordanță cu unele norme clar definite. De asemenea, nu uita de Google Web Stories!
Google are un set de recomandări în acest sens. Noile sale standarde PPC se bazează pe rezultatele Coalition for Better Ads.
Pentru a evita ca reclamele voastre să fie blocate este important să evitați anunțurile pe care consumatorii le consideră ca fiind agresive/deranjante. Această listă include:
- Ferestre pop-up
- Sunet activat automat în reclame
- Densitatea anunțurilor mai mare de 30%
- Anunțuri animate
- Anunțuri pe toată dimensiunea ecranului
- Anunțuri sticky de dimensiuni mari
- Anunțuri cu counter (ex: apăsați click pentru a fi direcționat în site sau așteptați 20 de secunde)
Cuvintele cheie noi – un avantaj competitiv
În PPC am constatat că cea mai bună strategie înseamnă a fi adaptabil și la curent cu tendințele consumatorilor.
Acest lucru începe cu acordarea unei atenții constante cuvintelor cheie pe care le folosește publicul vostru țintă. Preferințele sunt dinamice – în fiecare an nenumărate cuvinte cheie noi sunt introduse în campaniile PPC. Acestea sunt alimentate de tendințe, știri și produse noi.
Din experiența mea, durează aproximativ o lună de zile înainte ca un cuvânt cheie să apară în search și să poată fi clasat. Brandurile care își doresc o poziționare bună sunt încurajate să urmărească tendințele din industriile în care activează. Dacă intuiți că anumite cuvinte cheie vor crește, luați-le în considerare înainte ca acestea să devină mainstream. Brandul vostru va beneficia astfel de un avantaj important, până la momentul în care concurența va adopta și ea acele cuvinte.
Optimizarea anunțurilor pentru dispozitivele mobile
În medie, în 2019, adulții au navigat aproximativ 3 ore și 30 de minute pe zi de pe dispozitivele mobile. Vorbim de o creștere de aproximativ 20 de minute față de anul precedent. Specialiștii se așteaptă ca acest interval să crească la peste patru ore în 2021. Mai mult timp petrecut pe mobil înseamnă automat o expunere mai mare la publicitatea adresată acestor dispozitive, fie ele telefoane sau tablete.
Dezvoltarea unei strategii PPC care are consumatorul mobil în prim plan nu ar trebuie să fie o provocare pentru voi. La urma urmei noi toți suntem utilizatori ai acestor dispozitive! Tot ce trebuie să faceți este să luați în considerare modul în care consumatorii folosesc dispozitivele mobile.
Atunci când vă dezvoltați strategia PPC gândiți-vă la modul în care arată anunțul vostru pe mobil. Este ad-ul compatibil cu dispozitivele mobile? Asigurați-vă că anunțurile direcționează utilizatorul spre o pagină optimizată pentru mobil. În caz contrar, veți fi penalizat iar bounce rate-ul va fi unul semnificativ.
Nu subestimați importanța căutărilor vocale
Utilizarea aplicațiilor precum Google Assistant și Siri aduc căutarea vocală în prim plan. Google a declarat în 2017 că aplicația sa a fost instalată pe un număr de peste 400 de milioane de dispozitive.
Pentru a fi relevant în căutarea vocală trebuie să vă adaptați strategia PPC la modul în care vorbesc oamenii atunci când utilizează dispozitivele mobile. Trebuie să înțelegeți că o construcție a brandului în jurul căutărilor de acest tip înseamnă crearea unei campanii PPC care include cuvinte cheie de căutare vocală de top. Aici mă refer atât la cuvinte cheie long-tail cât și local keywords.
Acordați aceeași atenție publicului țintă ca și cuvintelor cheie
Desigur, este important să vă concentrați asupra cuvintelor cheie însă nu omiteți faptul că publicul țintă este cel care folosește acele cuvinte.
Direcționarea către public va propulsa brandul vostru în zona de piață care este cel mai probabil să aducă conversii semnificative. Companiile dezvoltă strategii PPC care se concentrează pe detalii precum locația geografică, demografia, interese, etc.
Google facilitează realizarea acestui, oferind instrumente care ajută brandurile să-și direcționeze anunțurile spre publicul lor țintă. Acum este momentul să investigați instrumente precum remarketing list for search ads (RLSA) și AdWords Customer Match.
Aceste cinci strategii pentru creșterea gradului de conștientizare a brandului vostru prin PPC pot aduce rezultate semnificative pentru afacerea voastră. Singurul lucru pe care trebuie să-l faci este să începi să aplici această strategie. Rezultatele nu se vor lăsa așteptate!
Ovidiu Selejan
Postări similare
1 Comments
Lasă un răspuns Anulează răspunsul
Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.
Caută
Ultimele postări
Categorii
- Automation (7)
- E-commerce (28)
- Facebook Ads (44)
- Google Ads (51)
- Instagram (7)
- Recenzii cărţi (4)
- SEO (58)
- Strategie On-line (153)
- Tools (1)
- Website (12)
[…] Așadar, pentru a profita de interesul lor, îi poți targeta cu reclame pentru, a le reaminti de brand-ul tău și a le oferi un motiv suplimentar pentru a face o comandă. Acest motiv poate fi o reducere […]