Actualizat la: februarie 25, 2024
Cum va evolua Google Ads în 2024?
Pe măsură ce ne apropiem de 2024, este esențial să înțelegem cum se va transforma Google Ads, un instrument vital al zonei digitale. Acest articol își propune să exploreze care va fi evoluția platformei.
În principiu, ne putem aștepta în 2024 la actualizări ale platformei Google Ads în următoarele direcții:
- Reclame video de tip multi-format ads
- Cuvinte cheie negative la nivel de cont
- Implementarea Visual Search Ads
- Apariția Hotel Feeds în anunțurile de căutare
- Broad Match și Brand Control, la nivel de campanii
- Translator de feed-uri, conceput pentru produsele din shopping
- Feed-uri de produse în campaniile video
- Opțiunea pick-up later
- Opțiune de new customer acquisition”
- Autofeed pentru crearea de noi oferte destinate unor locații specifice
Fiecare dintre aceste secțiuni va aduce un nou nivel de eficiență și inovație în modul în care campaniile vor fi create și gestionate.
Vrei un audit gratuit al campaniilor Google Ads? Click aici!
Reclame video de tip multi-format ads
În 2024, reclamele video de tip multi-format ads vor fi omniprezente, datorită lansării noii campanii „video views” de către Google. Pentru acest tip de campanii plata se face pe baza numărului de vizualizări. „Video views” va simplifica experiența bidding a vizualizărilor: veți putea seta setezi suma medie pe care sunteți dispuși să o plătiți pentru o vizualizare, iar Google va încerca să genereze cât mai multe vizualizări posibile. Modalitățile prin care va face acest lucru vor fi: ad-uri video în feed, ad-uri în stream-ul video și shorts ads. Anumite reclame video performează mai bine folosind anumite formate de ad-uri.
Campania „video views” utilizează reclame video multi-format, care permutează și adaptează ad-urile video pe mai multe formate, pentru a determina unde au cea mai bună performanță.
Cuvinte cheie negative la nivel de cont
În loc să excludeți cuvinte cheie la nivel de campanie, veți avea opțiunea de a implementa acest tip de opțiune la nivel de cont.
Găsiți setarea aceasta în Settings -> Account settings -> Negative keywords
Aici se poate adăuga o listă de până la o mie de cuvinte cheie pe care doriți să le excludeți. Desigur, această setare va fi aplicată în toate campaniile.
Implementarea Visual Search Ads
Search Ad-urile pentru vacanțe vor fi orientate spre partea vizuală, punând accent pe conținutul relevant pentru utilizatori, cum ar fi:
- rating-uri;
- prețuri;
- denumire;
- alte metadate;
Versiunea Beta va fi disponibilă în anumite țări pentru clienții care au integrate anunțuri VR în feed-urile de hotel.
Apariția Hotel Feeds în anunțurile de căutare
Un nou Asset în Search Text Ads va fi disponibil, afișând formate mai vizuale pentru interogări de tip „lucruri de făcut”, cum ar fi Hoteluri într-o anumită locație. Opțiunea va fi disponibilă pe dispozitivele smartphone, în anumite țări. Clienții care au Hotel Feeds pot beneficia de această opțiune.
Acest lucru înseamnă un randament mai mare prin afișarea unui conținut care să le permită utilizatorilor să ia decizii mai bune prin compararea opțiunilor oferite.
Broad Match și Brand Control, la nivel de campanii
Veți putea utiliza noua opțiune de Broad Match în setările campaniilor. Această opțiune vă permite să utilizați Brand Control. Brand Control înseamnă că anunțurile voastre vor apărea doar pentru căutările care includ numele brandului. În acest fel, puteți evita să concurați cu alte ad-uri care ar putea folosi brandul vostru în anunțurile lor.
Pentru a utiliza Brand Control, trebuie să folosiți Broad Match pentru întreaga campanie. Astfel, vă veți asigura că cuvintele cheie sunt configurate corect și că anunțurile performează corespunzător.
Translator de feed-uri, conceput pentru produsele din shopping
Creat special pentru magazinele online care își propun să intre pe alte piețe, acest tool va îndepărta bariera lingvistică oferind oportunități de vânzare pe o gamă largă de piețe.
Această nouă generație de translator va fi superioară instrumentelor standard de traducere automată (de exemplu, Google Translate), deoarece încorporează primul model automat de traducere dedicat special secțiunii de shopping. Această opțiune va fi disponibilă pentru clienții din întreaga lume, în toate categoriile de retail.
Feed-uri de produse în campaniile video
În campaniile video veți putea să integrați feed-uri cu produsele atât din oferta online cât și cu produsele din magazin. Așadar, puteți utiliza anunțurile video pentru a ajunge la mai multe persoane care doresc să cumpere online sau să vă viziteze magazinul fizic. Aceasta este o caracteristică care va face ca anunțurile voastre video să fie mult mai versatile.
Această opțiune va fi una excelentă pentru antreprenorii care au atât magazine fizice cât și magazine online, pentru care au integrat un feed Google Merchant Center.
Opțiunea pick-up later
Opțiunea „Pickup Later” (ridică mai târziu) vă va permite să comandați produsele care nu sunt în stoc, și să le ridicați atunci când ele vor fi disponibile. Un anunț Pickup Later, vă va indica momentul în care produsele vor fi gata pentru a fi preluate.
Opțiune de new customer aquisition
Remarketingul cu obiectiv de conversie (New Customer Acquisition) va fi o nouă opțiune disponibilă. Puteți utiliza acest noi obiectivul de achiziție în campaniile Google Ads pentru a obține mai mulți conversii, deoarece vă permite să indicați ce tip de clienți doriți să atrageți și cât sunteți dispus să plătiți pentru achiziția lor. Google va utiliza apoi aceste informații pentru a optimiza campania și a afișa ad-urile persoanelor potrivite. Dacă doriți să vă dezvoltați și să atrageți mai mulți clienți, puteți utiliza acest obiectiv.
Autofeed pentru crearea de noi oferte destinate unor locații specifice
Autofeed este o funcție care vă permite să creați oferte locale pentru produsele voastre, pentru anumite locații specifice, fără a construi un feed pentru Local Inventory Ads. Această funcție scanează site-ului vostru pentru a identifica informații relevante despre produse (denumire, preț, disponibilitate și așa mai departe). În acest fel, puteți afișa ad-urile persoanelor care caută un anumit tip de produse în apropierea locației lor. Există două moduri în care Autofeed poate scana un website: folosind un pixel sau un crawler.
Alte resurse
- Greșeli în configurarea campaniilor Google Ads
- 10 motive pentru care campaniile Google Ads nu aduc vânzări
- Cum optimizăm campaniile Google Ads?
Concluzii
Google Ads se pregătește să intre într-o nouă eră în 2024. Va realiza acest lucru cu anumite implementări interesante. De la reclamele video de tip multi-format, care maximizează vizualizările și engagement-ul, până la opțiunile avansate de targetare și personalizare prin funcții precum „new customer acquisition” și „Autofeed”, Google Ads își propune să răspundă nevoilor în continuă schimbare ale zonei digitale. Aceste noi caracteristici nu numai că vor eficientiza procesele pentru advertiseri, dar vor și îmbunătăți experiența utilizatorilor, asigurându-se că reclamele sunt mai relevante și mai atractive. Prin urmare, adaptarea la aceste schimbări și exploatarea lor la maximum va fi esențială pentru a crește numărul de conversii.
Ovidiu Selejan
Postări similare
2 Comments
Lasă un răspuns Anulează răspunsul
Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.
Caută
Ultimele postări
Categorii
- Automation (7)
- E-commerce (28)
- Facebook Ads (44)
- Google Ads (51)
- Instagram (7)
- Recenzii cărţi (4)
- SEO (58)
- Strategie On-line (153)
- Tools (1)
- Website (12)
[…] Aceste schimbări au dat tonul tendințelor actuale în zona de PPC. De la schimbarea integrala a Google Analytics la integrarea inteligenței artificiale (AI) avansate, aceste modificări au remodelat semnificativ strategiile de marketing digital și au pus bazele noilor abordări în ceea ce privește așteptările pentru platforma Google Ads în 2024. […]
[…] Cum va evolua Google Ads în 2024? […]